Toshiba

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pią, 1 Cze 2007, 23:54:19 CEST

On 6/1/07, Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine w aramin.net> wrote:

> oo.. jak takie coś działa? na jakiej zasadzie?

Pod linuksem to nie wiem czy w ogóle jest możliwe takie ustawienie
systemu (nie mówiąc już o PLD ;) i jakie czary trzeba odczynić).

Pod windowsem w każdym razie daje to głównie tyle, że zamiast wybierać
usera i wpisywać hasło przejeżdżam palcem i system wykrywa jaki user i
loguje. Poza tym każdy user ma jakiś szyfrowany folder na dysku, do
którego dostęp jest przyznawany też po przedstawieniu się palcem
(można ustawić żeby brał też hasło, ale może być tylko na odcisk).
O dziwo, w przeciwieństwie do fingerprint readerów z którymi miałam do
czynienia na PocketPC (HP iPAQ), ten w Toshibie działa naprawde dobrze
i w ogromnej większości przypadków rozpoznaje mi odcisk przy pierwszej
próbie.

--
Pozdrawiam,
Liliana