[OT] Sieciówki Intela

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Sob, 2 Cze 2007, 13:28:00 CEST

> Mam właśnie 3com-y 3c905 różnej maści i właśnie klnę na czym świat stoi bo
> jestem w stanie bez najmniejszego problemu uwiesić kompa przy kopiowaniu
> pliku większego niż 50 Mb (karty działają w 100Mb full duplex).

Hm, może masz je _walniete_ ???
Sprawdz przedewszystkim ilość errorów, ifconfig twoim przyjacielem,
pewnie podczas pracy świeci na żółto.

Ja kiedyś miałem tak, że 3com działa w kratkę, poprostu się "zużył".
Wsadziłem kolejnego z zapasów do xterminala i jak ręką odjęło :-)

pozdrawiam,
m.a.
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org