[OT] Sieciówki Intela

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 3 Cze 2007, 00:27:36 CEST

On Sat, Jun 02, 2007 at 09:47:32PM +0200, Grzegorz Sójka wrote:

> A jakiej klasy są te terminale? Jakie CPU, jakiego rodzaju pamięci?
> Z moich doświadczeń wynika, że minimum wymagane aby maszynka nie dała
> się "zarżnąć" przerwaniami to P200MMX z pamięciami typu DIMM. Jeśli
> trafiło Ci się coś poniżej to 3c905 nie jest dobrym rozwiązaniem.
swoją drogą - swego czasu na uczelni mieliśmy analogiczny problem ino w
druga strone - intelowskie karty wpiete do huba 3comowego - zwieszaly
komputer. W przypadku 3comow(ale starych - na isa jeszcze) wpietych
do cisco z koleji pomoglo ustawienie duplexu na sztywno.

> Co do wspomnianych Inteli to mam jednego tego typu i pokazuje coś na
> temat PXE ale nie próbowałem tego uruchomić i nie jestem pewien czy z
> PLD będzie działać.
pxe? hm... to zalezy co znaczy "dzialac" ;)
generalnie mozna zabootowac np bootkietke po pxe, kompletnego linuksa w
sumie tez.. ale to juz wymaga nieco grzebania. i nie zawsze jest
to trywialne.
A zresztą -
http://andrzej.dopierala.name/2007-06-02_Bootowanie_systemu_z_pxe_na_nowych_komputerach
;)