[TH ]lirc - udało się komkolwiek skompilować?

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 3 Cze 2007, 19:02:55 CEST

Dnia 03-06-2007, N o godzinie 16:36 +0200, Przemek Gierski napisał(a):
> Witam,
>
> Mam TH ciągle aktualizowane. Od kilku tygodni próbuję skompilować
> lirc'a, gdy miałem jeszcze AC kompilował się i działał dobrze, a teraz
> nie chce się skompilować. Wywala się na make. Może ktoś ma na to jakiś
> sposób?

Ja mam, ale pamiętam, że były z tym jaja i nie miałem czasu tego zrobić.
Problem z tego co pamiętam był z dodawaniem modułów. Tego speca trzeba
przestawić na "The New Way Of building kernel modules", a jak to teraz
wygląda, to nie wiem, bo nigdy nie nadążam z nauką tych nowych sposobów.

Cz w rny