nVidia Eth

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 5 Cze 2007, 00:53:39 CEST

On Tuesday 05 of June 2007 00:29:08 Daniel Mróz wrote:

> Ma ja sobie coś takiego:
>
>    -bash-3.2# lspci | grep Ethernet
>    00:08.0 Bridge: nVidia Corporation MCP55 Ethernet (rev a2)
>    00:09.0 Bridge: nVidia Corporation MCP55 Ethernet (rev a2)

Moja nie zwalczyła. Choć podobno na 2.6.21 powinny już łorkować (src tej info
nie pomnę). Były jakieś zmiany w forcedeth na tę okoliczność właśnie związane
z tym że karty są domyślnie w trybie oszczędności energii i muszą
się "podnieść".

Generalnie google trochę na ten temat mówi ale nie za dużo. Jak dasz radę to
ja chętnie info bo też taką parkę mam.

pozdrawiam,
m.