PLD i PXE

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Śro, 13 Cze 2007, 13:04:14 CEST

Dnia wtorek, 12 czerwca 2007, Krystian Tomczyk napisał:

> To ja podeślę też jeden link - może się przyda :)
> http://andrzej.dopierala.name/2007-06-02_Bootowanie_systemu_z_pxe_na_nowych
>_komputerach

A dziękuje ale ten link to już znam ;)
Chyba po prostu zły temat wiadomości dałem, bo bardziej chciałem uzyskać pomoc
co robić z PLD by je uruchomić przez PXE. Czyli w jaki sposób zbudować taki
LiveCD czy RescueCD.

Uruchomić np. rescuecd przez PXE potrafię i często to robię ;) Tylko nie do
końca potrafię takie rescue tworzyć. No i w tym temacie szukam pomocy. Jak
sam to robię to opisałem, liczyłem że ktoś rzuci okiem i powytyka mi
błędy ;-)

--
Pozdrawiam,
Paweł