postfix dokumentacja

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Czw, 14 Cze 2007, 00:39:20 CEST

Osóbka znana jako Michal Abramowicz, wystukała:

> 5 min goógli:
> http://oldlinux.e-matys.com/artykuly/postfix_auth_antyspam.htm

dzięki...

> masz napisane, teraz powinieneś zapisać się na listę pld-doc-costam i
> napisac poprawke do dokumentacji jako uzupelnienie, to twoja kara za
> nieużywanie googli ;-)

uhm, tyle, że to nie takie proste:
1. nie do końca jest jasne czy opis na pld-doc dotyczy domen wirtualnych
*tylko*, bo jesli tak to jest kompletny
2. jeśli tworzysz serwer bazujący na kontach systemowych to nie ma potrzeby
czytania opisu tworzenia domen wirtualnych
3. po kij mam userów, którzy mają swoje hasła do kont, zeby jeszcze
postfiksowi tłumaczyć, że oni to są oni - inaczej mówiąc nie da się go
zmusić do stwierdzenia, ze jak ktoś ma konto janek to i maila
janek w domena.tld?
Bez dodatkowego pośredniczenia w pliku CośTaM?
;-)

> zdrowia!!!

wzajem!

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl