postfix dokumentacja

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Czw, 14 Cze 2007, 17:22:57 CEST

Osóbka znana jako Michal Abramowicz, wystukała:

> Ale jak to widzisz ? jak pokazać że janek.kowalski w domena.ltd to jank a
> nie  jann.

Nie ma takiej potrzeby. Zakładasz usera w systemie janek to ma on z defaulta
maila janek w domena.tld

> Definunijesz poprostu iż konto (dowolne) po autentykacji dajmy nato
> jank może littylko wysłać jako janek.kowalski w domena.ltd, a nie
> jan.nowak w domena.ltd. Robisz taką mapę email na konto czy tam konto na
> email. Wtedy każdy user ma swój email i nie może się podszyć pod kogoś
> innego.

Czyli tak jak w przypadku domen wirtualnych, bo wtedy musisz wręcz
podmapować adres pod usera, lub zrobić to bez użytkowników w systemie.

> Prosto sie wyraziłem ?

Ale to cały czas dotyczy wirtualnych domen/userów, czego ja nie używam
akurat w tej instalacji... Chciałem sobie życie uprościć :)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)