postfix dokumentacja

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 15 Cze 2007, 08:12:32 CEST

> O nie :) Co najwyżej mogę to przepisać po swojemu jak uważam. O ile bedzie
> lepsze niż to w doc to pewnie też tam trafi ;P

Prosciej będzie napisać uwagę dotyczącą tej restrykcji na której
waszmość się wyłożył, w wersji związanej z aliasami(czyli bez virtualki)
i z wersją virtualną.

Tak myśle, co do pisania własnego doca to jestem za, weź i pisz według
zasady pld ;-), ale po co wałkować wielokrotnie prawie to samo (czytaj
co admin to postfix), jak można dopisać coś na temat tej restrykcji w 2
zdaniach 8-)

pozdrawiam!

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org