Niekompatybilności BINDa 9.4

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 15 Cze 2007, 14:49:12 CEST

Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Rzuć całym plikiem strefy to popatrzymy z ciekawości

Znalazłem - wyglada na to, że nie akceptuje znaku podkreślenia _ w
nazwie hosta.
W RFC 952 faktycznie piszą, że nie może być tego znaku w nazwie hosta:

A "name" (Net, Host, Gateway, or Domain name) is a text string up
    to 24 characters drawn from the alphabet (A-Z), digits (0-9), minus
    sign (-), and period (.).  Note that periods are only allowed when
    they serve to delimit components of "domain style names".

Ale bind zawsze łykał....

--
Paweł