[TH]Poldek - pakiet zbudowano dla innego systemu operacyjnego (linux)

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pon, 18 Cze 2007, 00:21:30 CEST

Dnia 17-06-2007, nie o godzinie 23:05 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):

> Puść strace i zobacz jaki plik platform próbuje otworzyć.

Nie widzę tam nic ciekawego :(
Wynik strace -o vpoldek.strace.txt vpoldek exim -- --upgrade-dist -vt
jest tu http://kamionek.net/vpoldek.strace.txt
Zrobiłem jeszcze vpoldek exim -- --upgrade-dist -vvt >vpoldek.vv.txt
wynik - http://kamionek.net/vpoldek.vv.txt
I jeszcze zauważyłem, że vserver ma trochę ograniczony zestaw do rpm-a
[root w serwer ~]# rpm -qa \*rpm\*
rpm-4.4.9-1.i686
rpm-lib-4.4.9-1.i686
rpm-base-4.4.9-1.i686
[root w serwer ~]# vrpm exim -- -qa \*rpm\*
rpm-base-4.4.7-12.i686
Pewnie jak się uda zupgradować rpm-base wewnątrz vservera to będzie ok,
ale to później...
Krystian T.

             "errare humanum est..."