PRO/1000 PT Quad Port Server Adapter by Intel

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 19 Cze 2007, 17:28:46 CEST

> mam problem z kartą czteroportową intela  ibmie x3250 - w sumie jest
> sześć portów eth dwa wbudowane działają, cztery dodatkowe nie. moduły są
> załadowane, odpowiednie aliasy(tg3 i e1000) w modules.conf również.
> jądro 2.6.16.52-1smp. append="pci-routeirq" w lilo.conf nie pomogło.

Co mowia logi (przy ladowaniu modulu i potem przy podnoszeniu interfejsu)? Co
masz w plikach konfiguracyjnych tych interfejsow? Mam kilka takich kart i
wszystkie od dobrych paru lat dzialaja prawidlowo. Uzywalem ich jak jeszcze nie
bylo sterownika e1000 w jajku. Aha. Zawsze mozesz uzyc oryginalnego intelowego
sterownika.

M.