PRO/1000 PT Quad Port Server Adapter by Intel

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Wto, 19 Cze 2007, 21:51:47 CEST

On Tue, 19 Jun 2007 21:44:02 +0200, you wrote:

>Powiadasz, że karty Pro/1000 PT masz od paru lat? A wydawało mi się, że
>niecały rok są na rynku :)

może betatester ;)

Niestety default jajko jakie mamy w AC 2.6.16 nie nadaje się na nowe
serwery Intela, u mnie nie widzi sieciówek ani SASa

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383 jid:arek<>patyk:net]