Dziwne problemy z sieciówką (sis900)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 20 Cze 2007, 11:32:10 CEST

Dnia środa, 20 czerwca 2007, Wojciech Błaszkowski napisał:

> Podobne problemy na jednym z kerneli miałem z modułem e1000. Próbowałeś
> na starszych / nowszych kernelach ?

Owszem, próbowałem. Też były problemy.

> W jednym z desktopów robiących za serwer mam sieciówkę taką jak Twoja.
[...]
> Działa bez problemów.

W większości sieci (np. w domu czy biurze) mi też działa bez problemu. Ale
tutaj gdzie w tej chwili siedzę, są z tym jaja. Zakładam, że sama sieć nie
jest bez winy, ale dziwi mnie, że Windows jest w stanie bez problemu
przepchać sieciówkę, podczas gdy Linux - nie. I to mnie zastanawia. Może
jest jakieś narzędzie do tego?