Hocki klocki z /lib/udev/udev_net_helper

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 24 Cze 2007, 11:54:59 CEST

--- "Daniel Dawid <Light-I> Majewski" <doctorque w o2.pl> wrote:

> Chciałbym nawiązać do wątku
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2007-March/065164.html
> - nie dopadłem na googlu rozwiązania. Tak więc  - jak wywalić tworzenie
> plików urządzeń /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-nr[0-3] (NetRom)  i
> /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-sit0 (nie używam IPV6), lub jakieś inne
> hinty ?

możliwe rozwiązania:
1. zaimplementować możliwość pominięcia coldplugu interfejsów (np.
   poprzez wykorzystanie funkcji dostarczanych przez udevtrigger)
2. wydzielić odpowiedzialne regułki + skrypty do osobnego pakietu
3. wywalić odpowiedzialne regułki fizycznie (sic!)
4. poprawić reguły aby uwzględniały "niepotrzebne" interfejsy

--
Fryderyk Dziarmagowski