Nowy postfix i problemy

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 26 Cze 2007, 11:49:14 CEST

> AC, postfix 2.2.5-12.
>
> Przy instalacji :
>
>   'osierocony' amavisd-new-2.4.5-2 zaznaczył msmtp-sendmail-1.4.10-1
> (wł. /usr/lib/sendmail) msmtp-sendmail-1.4.10-1 zaznaczył
> msmtp-1.4.10-1 (wł. msmtp = 1.4.10-1)
>
> Czyli - z postfixa wyleciał link /usr/lib/sendmail.

Mialem to samo po --upgrade-dist ponad tydzien temu, a wiec przed
postfixem 2.2.5-12. Winny jest poldek, ktory szukajac co dostarcza
/usr/sbin/sendmail wpakowal mi do systemu msmtp pomimo, ze byl juz
zainstalowany postfix nadpisujac pliki tegoz. Odinstalowanie msmtp i
poldek -U --force postfix rozwiazalo problem.

M.