Xeon 2.66 MHz bogomips

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 28 Cze 2007, 13:18:31 CEST

On Thu, Jun 28, 2007 at 01:08:11PM +0200, Paweł Kośka wrote:

> Hmm... ja nie mam akurat takiego Xeona, ale google odpowie chyba na twoje
> pytanie:
>
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2003-December/022728.html

żeby nie było:

processor       : 1
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 15
model           : 2
model name      : Intel(R) Xeon(TM) CPU 2.60GHz
stepping        : 9
cpu MHz         : 2592.046
cache size      : 512 KB
physical id     : 0
siblings        : 2
core id         : 0
cpu cores       : 1
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 2
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge
mca cmov
pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe cid xtpr
bogomips        : 5183.57

pozdrawiam

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org