hddtemp dla userów

Remigiusz Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Czw, 28 Cze 2007, 22:52:04 CEST

Dnia sobota 23 czerwca 2007, Bart napisał:

> Nie wiem moze i tak wiec co poradzic?
> Moge ew. wydluzyc czas aktualnie ten paramter -S 60 daje ok. 5 min.

Doczep niskoobrotowy wiatraczek, na kątowniku, pod dyskiem. Do ochłodzenia
grzejącego się dysku wystarczy minimalny ruch powietrza od dołu, byleby tylko
był. WD800 z 55C do 35 mi ochłodził wiatrak 80mm 12V wpięty między 5 a 12V z
molexa (7V w efekcie), poziom hałasu przyzerowy nawet z bardzo małej
odległości. Od czasowego wyłączania dysku naprawdę z daleka na desktopie, bo
zarżniesz silnik.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net