upgrade hostapd i laptop nie moze podlaczyc sie do AP...

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Czw, 1 Mar 2007, 01:57:28 CET

Paweł Sikora wrote:
> i dokopalem sie tego http://madwifi.org/ticket/633
> ale sprawdze to dokladniej w dopiero w nocy...

Właśnie sprawdziłem WPA-PSK dla RSN (WPA2) i CCMP - zadziałało, zgodnie
z sugestią w powyższym tickecie, po wyłączeniu WMM po stronie AP. Czyli
w pliku /etc/hostap/hostapd.conf linijkę "wme_enabled=1" zmieniłem na:
wme_enabled=0

Klientem jest ipw2200 z wpa_supplicant.

Co ciekawe pogooglałem jeszcze i przeszukałem tickety na madwifi.org i
trafiłem na stare, niezwiązane bezpośrednio, ale zawierające odniesienia
do złej obsługi QoS w madwifi-ng:

http://lists.shmoo.com/pipermail/hostap/2005-February/009507.html
http://lists.shmoo.com/pipermail/hostap/2005-February/009484.html
http://madwifi.org/ticket/375

Być może jest coś w kodzie WPA/TKIP czego brakuje dla WPA2/CCMP i WMM ?

Pozdrawiam,
Marek