[th] aiglx + beryl + nvidia

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 2 Mar 2007, 21:37:02 CET

Dnia piątek, 2 marca 2007, matowy napisał:
> A jak ze stabilnoscia?
Dzień klikania i ani razu x'y się nie wykrzaczyły ani nic się nie zawiesiło.
Czego nie można powiedzieć o np. moich wielokrotnych próbach odpalenia samego
composite pod AC - do godziny i crash X'ow. Filmy z -vo xv działają wreszcie
dobrze. Do kde jest nawet oddzielny dekorator okien "aquamarine" który
częściowo daje funkcjonalność dekoratora z kde no i można skórki z kde dzięki
niemu wykorzystywać.

Jednak jak dla mnie za mało czasu to jeszcze testowałem. Niestety na pierwszy
rzut oka z samym TH jest zbyt wiele zabawy... raz nie ma jakiejś paczki i
trzeba dobudować, innym razem nawet po zbudowaniu nie chce działać, jeszcze
innym to co jest w main/redy/test jest popsute, czasem jakiejś zależności
braknie, raz przy budowaniu trzeciej podzależności się poddałem. Jeszcze się
pobawię ale coś czuję, że w końcu uznam, że za dużo zabawy jest z th.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic