[Ac] pendrive - montowanie w KDE

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Pią, 2 Mar 2007, 21:44:21 CET

Witam,

zaznaczam, ze w tym roku jeszcze tego tematu nie bylo... :D
(forum przeszukalem wstecz do listopada 2006, grupe przeszukalem caly 2006).

Po wlozeniu pendriva wyskakuje mi ladnie okienko na ekranie;
- jak zechce zobaczyc "...w nowym oknie",
   jest ono puste, a adres wskazuje na "system:/media/sda1
- jak klikne na ikonke, ktora pojawi sie na pulpicie, okno jest tez puste,
  ale adres brzmi inaczej: media:/sda1
- dysk jest zamontowany prawidlowo, ale pod katalogiem /media/disk(-x)
(tzn disk, lub disk-1, disk-2,...)

- jezeli wpisze ta sciezke w  konquerorze (tudziez gdziekolwiek
indziej), pen jest widziany prawidlowo.

- oczywiscie odmontowac moge za pomoca pumount (samo umount nie chce)

jak to zwykle bywa, kiedys mi to dzialalo, ale XYZ wie, z jakiego powodu
przestalo.
Tzn nie dziala od kilku miesiecy, ale nie mialem czasu w to wnikac.
Od tego czasu (tych kilku miesiecy) prawie nic nie zmienialem (brak
dostepu do netu).

Moje podejrzenie pada na KDE, bo sam dysk prawidlowo sie montuje,
a KDE miesza sie w zeznaniach (inny adres przy wyskakujacym okienku,
inny po kliknieciu na ikonke). W starszej wersji 3.5.4 tez nie chodzilo.
Utworzylem specjalnie nowego uzytkownika (i dopisalem do grupy usb)
- efekt jest ten sam.

kdelibs-3.5.6-1
dbus-0-62-4
hal-0.5.7.1-3
uname: 2.6.14.7-5

Czy cos jeszcze szklanej kuli trzeba, jakies logi?

--

Lukasz Bulak