[th] nvidia kernel module - "Error inserting nvidia"

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Sob, 3 Mar 2007, 11:02:24 CET

On 3/2/07, Daniel Mateja <dmateja w wp.pl> wrote:
> znaczy dziala???!!!
> kernel 2.17 + nvidia - nie laduje sie z errorem jak bylo
>
> wiec pytam: jak Ci dziala?
> a jakie masz gcc?

Ja tylko dodam (stan na jakiś czas temu, dawno nie robiłam update), że
u mnie kernel z Th (budowany gcc 4.0 w każdym razie) + nvidia
własnoręcznie robiona (gcc 4.2) wprawdzie też się automagicznie
ładować nie chce, ale modprobe nvidia --force ładuje moduł i wszystko
bangla, łącznie z berylem.
Wiem wiem, to jest evil ;) ale nie miałam czasu przebudować jajka, a
pierwsza zasada informatyki brzmi "jak działa, to nie ruszaj" ;)

--
Pozdrawiam,
Liliana