945GM/GMS/940GML i xorg-driver-video-intel

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 3 Mar 2007, 12:09:26 CET

Michał Panasiewicz pisze:

> problem w tym ze obraz jest rozciagany w poziomie tak ze widoczna jest
> mniej wiecej tylko polowa na moim laptopie/podłaczonym zewnetrznym
> monitorze.

Zobacz w logach czy poprzez ddc poprawnie są odczytywane parametry
monitora, ostatnio są z tym problemy, z tąd może być problem. Ogólnie
ten sterownik jest jeszcze w fazie pisania i ma sporo błędów. Polecam
xorg w freedesktop.org, tam jest sporo przemyśleń na temat tego kodu.
Ja też z nim ostatnio walczę, by nie było łatwo to jeszcze mam kartę
ADD2 z HDMI, S-video i RGB. Jak na razie nie udało mi się uzyskać obrazu
na monitorze w rozdzielczości większej niż 1024x768, dodatkowo po
przejściu na konsolę tekstową u miera monitor i w zasadzie tylko reboot
pomaga :) Buga zgłosiłem, autorzy pracują nad tym.

Pozrówka
	Artur