Fw: Google Summer of Code 2007

Sob, 3 Mar 2007, 13:31:19 CET

On Saturday 03 of March 2007, Sławomir Kawała wrote:

> Odpalam lapa w pracy i mam menu, moge przywrocic hibernacje dom-data,
> moge przeczytac description po najechaniu w menu, moge wystartowac
> linuksa bez przywracania tamtej hibernacji.
>
> Koncze prace, robie sobie hibernacje praca-data. Wracam do domu, w menu
> mam juz 2 image do wyboru (praca,dom) lub start od nowa.. no i
> odtwarzam sobie powiedzmy image 'dom'.

To jest niewykonalne. Hibernacja zapisuje stan pamięci , stan filesystemów
itp. Idziesz do domu, odtwarzasz z obrazu praca, pracujesz, zmieniając stan
systemów plików... za jakiś czas odtwarzasz z obrazu dom i... kaszanka z
filesystemu (jako, że obraz dom nadal pamięta poprzedni stan).

> Jesli taki feature przydalby sie wielu osobom, jest do zrealizowania, a
> nie dotyczy bezposrednio pld to moznaby to zglosic gdzies 'wyzej' jako
> jeden z pomyslow.
Do zrealizowania jedynie gdybyś hdd miał read only i trzymał wszystko w ramie
lub z kolei miał osobne hdd (ew. partycje) do pracy i do domu :)