[Ac] Problem z ifdown i dhcpcd

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Sob, 3 Mar 2007, 15:54:26 CET

On Fri, Mar 02, 2007 at 08:35:09AM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia czwartek, 1 marca 2007, Szymon Siwek napisał:
> [...]
>
> Dokładnie tak, o tym właśnie piszę. Jakby chodziło o ręczne składanie to
> problemu by nie było. Ale robi to hibernate i jeśli w trakcie składania
> eth0 następuje to co opisałem, to skrypt przerywa proces i komputer się nie
> usypia.

Widzę, że odpowiadałem na inne pytanie.
Sugerowałem obejście problemu poprzez nie składanie interfejsów (bo u mnie
to jest zbędne).
Lepszym obejściem (niektórzy muszą składać interfejsy) byłoby ustawienie
czasu grace na zbliżony do nieskończoności.
Inne obejście - używanie któregoś z zamienników dhcpcd.

--
Szymon Siwek
Los nikomu nie szczędzi rozczarowań