[Ac] Problem z ifdown i dhcpcd

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 3 Mar 2007, 21:41:33 CET

Dnia sobota, 3 marca 2007, Szymon Siwek napisał:
> On Thu, Mar 01, 2007 at 11:31:33PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> [...]
>
> A jakie są wady? Bo wydaje mi się to najlepszym (najszybszym)
> rozwiązaniem.

Uczono mnie, że olewanie błędów jest złym postępowaniem - zgodnie z prawem
Murpy'ego, jeśli coś może pójść nie tak na pewno się popsuje wtedy, kiedy
się tego najmniej spodziewasz i zrobi jak najwięcej szkód ;-) Dlatego ja
osobiście staram się zawsze przeanalizować sytuację - w tym przypadku nie
znam wszystkich konsekwencji olania kodu błędu.

> P.S.
> Nie lepiej z tym na pld-devel- (bo pld-rc-scripts jest chyba martwa)

Podeślę zatem.