[th] ogólne problemy

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 4 Mar 2007, 21:45:14 CET

Dnia niedziela, 4 marca 2007, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Uhm, a tu nie wiem gdzie jest problem... popatrzymy.
No to wszystko chyba sprawa tego shadow. Jak zainstalowałem pwdutils to już
instalacja np. dbus'a przechodziła bez errorów.

> Wygląda na buga w qiv:
>   *** glibc detected *** qiv: double free or corruption (fasttop):
> 0x000000000062e0a0 ***

Czyli raczej nici z qiv'a o ile ktoś stąd nie spatchuje go. Bo chyba na
developerów raczej nie ma co liczyć bo ostatnia wersja rozwojowa jest z
10-May-2005[1]. Szkoda. Dzięki.
[1] http://www.klografx.net/qiv/index2.html

> Dlatego, że pakiet kde-i18n-Polish chce wrzucasz jakieś dane do
> katalogów /usr/share/apps/{khangman,kturtle/data} stąd coś te katalogi musi
> dostarczać.

A on nie może?;) W AC nie udało mi się wywołać tego problemu.

> Tu nie chodzi o biblioteki tylko symlinki. Pakiet -devel zawiera symlink do
> libaudacious.so.5, który to libaudacious.so.5 nie istnieje w bazie rpma.
>
> Hm, gdzieś wcieło DEVEL z audacious 1.3 w cvsie :/

Bo w cvs'ie nie ma jeszcze audacious 1.3.0:D Łatkę podesłałem na devel. Być
może w audacious ja coś źle zrobiłem ale to co opisałem działo się też z
innymi pakietami. Nie pamiętam już z którymi ale miałem jeszcze co najmniej
ze dwa takie przypadki.

> Pytanie czy ten pakiet jest w ogóle potrzebny?

Chyba tak... Znajdę czas to potestuje. Coś kojarzę, że bez tego z udev nie
działa zapisywanie ustawień miksera. Do tego pozwala łatwo włączyć emulacje
oss (/dev/dsp).

> Żaden pakiet nie dostarcza katalogu /etc/udev/scripts - stąd problem.

Jak wcześniej. A czy on nie może?;) Nie kojarzę aby był z tym problem w AC.

> Tu co jakiś czas ten temat się przewala. Ja akurat mam sudo ustawione i
> afaik kde tego używa domyślnie.
A ja nie używam sudo i jakoś nie nie mogę się do niego przekonać.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic