LaCie LightScribe

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 5 Mar 2007, 22:58:50 CET

Dnia poniedziałek, 5 marca 2007, Tomasz Kuc napisał:
> Witam,
>
> Udalo sie moze komus odpalic pakiet LightScribe pod AC? Po
> zamontowaniu rpm-ow ze strony lacie.com i probie odpalenia 4L-gui
> dostaje:
>
> 4L-gui: /usr/lib/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4' not found
> (required by 4L-gui)
> 4L-gui: /usr/lib/libstdc++.so.6: version `CXXABI_1.3' not found
> (required by 4L-gui)

Mi się udało. Upgrade glibc nie wchodzi w grę ale ja po prostu ściągnołem
binarkę libstdc++ z th i skopiowałem bibliotekę w odpowiednie miejsce.
Podobno można też zwyczajnie dać rpm -i libstdc++. Czyli będziesz miał
libstdc++.so.6.0.9 i link do niej libstdc++.so.6. link libstdc++.so powinien
wskazywać dalej jak wskazywał czyli na stary libstdc++.

Płytki jednak nie miałem okazji wypalić:D
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic