[Ac] pendrive - montowanie w KDE

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Pon, 5 Mar 2007, 23:36:21 CET

> Kiedyś był chyba podobny wątek dotyczący artsd i z tego co pamiętam
> wtedy pomagło ustawienie zmiennej KDETMP lub coś w tym guście. Jak u
> mnie ten problem kiedyś wystąpił, to mi to pomogło. W tej chwili nie
> widzę, żebym miał tą zmienną ustawioną, ale może to będzie jakiś trop?

"... Panie doktorze. Probowalem prawa reka. Probowalem lewa reka.
Probowalem przez szmatke..."

mam tak (w .bash_profile):
TMP=/tmp
TMPDIR="$TMP"

KTMPDIR="$TMP"
KDETMP="$TMP"

w miedzyczasie instalowalem ivman-a
bo go kiedys uzywalem, ale to sie nie ma nijak.

przelaczylem sie na angielska wersje jezykowa,
bo chcialem bugreporta wyslac do KDE,
a tu nagle sie pojawila zawartosc cdroma (wczesniej tez bylo puste).
Teraz juz tego nie ma, ale albo mialo znaczenie ustawienie LANG=,
albo to plus goly xterm i uruchomienie reczne startkde.

A moze by tak wszystko p*ac i pojechac w Bieszczady
(albo zainstalowac Kubuntu...)

--
Lukasz