Tomcat5 w PLD

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Wto, 6 Mar 2007, 11:51:46 CET

On 00:38 Tue 06 Mar     , Michal Sutkowski wrote:

> wydaje mi się, że spec "jakarta-tomcat" jest już passe, bo:
> 1) tomcat nie jest już częścią projektu jakarta
> 2) już jest kilka nowszych wersji
>
> proponuję ściągnąć najnowszą wersję z tomcat.apache.org i po prostu uruchomić.
> Działa i nic nie trzeba kombinować. Ja tak ostatnio zrobiłem.

Racja. Ale Tomcat5 jest jeszcze potrzebny w paru miejscach. Min. OX
wlasnie. Z binarka mam problem. Nie dziala tak jak nalezy. Ale moze to
juz kwestia konfiguracji. Dzieki za odpowiedz.
--
Best regards,             Michal Wisniewski
   mwisniew w wst-e.edu(.)pl  GG 0x21CEC8