uzywanie cvs za firewallem

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Wto, 6 Mar 2007, 15:21:35 CET

Witam,

mam komputer za firewallem (kawalek sieci uczelnianej, ktos ostatnio
zaczal sie bawic, i polowa rzeczy nie dziala)
i nie dziala mi 'cvs up' i wszystko co sie odwoluje
do tego polecenia (np. dociaganie patchy przy budowaniu).

Jak zauwazylem, 'cvs' probuje otwierac port 2401:
cvspserver	2401/tcp			# CVS client/server operations
cvspserver	2401/udp			# CVS client/server operations

Poniewaz na razie nie mam kontaktu z adminem, pytam sie
czy jest jakis sposob na obejscie tego - spece moge ciagnac przez cvsweb
(http://cvsweb.pld-linux.org).
Czy do pozostalych plikow tez mozna sie dostac przez http?

--
Lukasz