Coś jak IMQ tylko zę w PLD

Strażak tomek.krakowian w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 18:44:01 CET

Chciałbym przekierowac cały ruch UDP (wiadomo oprócz dhcp itp )na  jakiś
wirtualny interfejs i ograniczyć jego przepustowość aby aplikacje takie
jak Skype torrent emule i inne p2p korzystające z UDP oraz telewizja
internetowa nie zjadała mi łacza. Co w PLD mogło by poslużyć do
realiizacji tego zamierzenia
                              Tomasz Krakowian vel. Strażak

----
Używam Klienta poczty M2 / Opera 9.20 build 8732  => The Best Browser
--
Jeśli wysyłasz jednocześnie e-mail do mnie i do innych osób (tzw wysyłka
grupowa)  to proszę o umieszczanie mojego adresu w polu "Ukryta Kopia Do"