[th] Otwarte sterowniki, ATI Radeon 9100 i dri - jak?

Śro, 14 Mar 2007, 06:24:03 CET

On Tuesday 13 March 2007, Michał Łukaszek wrote:

> A swoją drogą orientował się ktoś dlaczego jest "broken"?

Bo specyfikacja techniczna karty jest utajniona przez AMD / ATI i nikt jeszcze
jej nie reverse engineerował.
Zresztą ta karta dopiero od kilku tygodni działa jako tako na sterownikach
zamkniętych. Przynajmniej u mnie.

> Tak już będzie
> zawsze?
> Mam to samo w laptoku i fajnie by było jakby to działało.

Na przyszłość będziemy kupować laptoki z VIA / Intel. Ci mają otwarte
sterowniki. Jak będzie "nas" dużo to reszta wtedy też może zmądrzeje...

--
Mateusz Korniak