budowanie ze SPECa a wywolanie make -j 10

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 14 Mar 2007, 11:22:48 CET

On Tue, Mar 13, 2007 at 10:20:41PM +0100, Przemysław Backiel wrote:
> Witam,
>
> mam maszynę SMP która robi mi za buildera...
>
> chciałbym budująć coś ze SPECa (vide kernele)
> aby make wywoływał się z parametrem -j 10
> jak to osiągnąć?
./builder kernel.spec --define "__make make -j 10"
;)
(jeżeli nie chcesz robić tego "dla całego środowiska" a tylko dla
pojedynczych pakietów)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI