budowanie ze SPECa a wywolanie make -j 10

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 14 Mar 2007, 21:05:51 CET

Arkadiusz Patyk napisał(a):

> $ grep make ~/.rpmmacros
> %__make make -j 4

Ja mam ciekawy przypadek, mimo takich ustawień jak wyżej,
kernel potrafi się budować 50min, lub 120min.
Wychodzi mi że ustawienie np. -j 4 to ustawienie maksimum,
a 'coś' (?) innego decyduje czy to jest jeden proces,
czy cztery, budując kernel up mam np. 4 procesy, a smp 1.
--
pzdr
Stacho