Opinie: Płyta główna abit nf-m2 nView

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Czw, 15 Mar 2007, 11:52:26 CET

Witam

Mam Pytanie czy ktoś z was używa może płyty abit nf-m2 nView pod PLD, czy są
z nią jakieś problemy, bo widzę ze ma to jakieś nview i i dużo rzeczy na
pokładzie i zastanawiam sie czy nie będzie to sprawiało problemów pod
pingwinem

http://morele.net/?pg=product_info&PRD_id=67537

Zastanawiam sie też na tym gigabytem:

http://morele.net/?pg=product_info&PRD_id=45951&f=,607,621,,&o=BRD_name&dspl=p

Ale jakoś nie mam jeszcze zaufania do tej firmy :)

Płyta ma służyć dla desktopa wpakowałbym tam 512-1024mb ramu i athlon
najtańszy zwykły albo X2(grafa powinna wystarczyć zintegrowana). Komp raczej
nie bedzie upgradowany aż do swojej śmierci więc chciałbym kupić dobrą
płytę. (teraz mam abit kt7a-raid chodzi już 6 rok na duronie 800 bez
problemów dlatego chciałbym abit jako sprawdzoną markę, :))

Będę wdzięczny za jakieś opinie.
Pozdrawiam