budowanie ze SPECa a wywolanie make -j 10

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 15 Mar 2007, 13:28:26 CET

On Thu, 15 Mar 2007, Przemysław Backiel wrote:

> zauwazyłem :)
> ale mysle ze -j10 -j 4 jest w granicach błędu...
> jakies odpytywanie CVSa jest na pewno.. (Dane są sciągniete)

Ja się kierowałem tym:
=====================
The next time you compile the kernel, when running a SMP kernel,
edit linux/Makefile and change "MAKE=make" to "MAKE=make -jN"
(where N = number of CPU + 1, or if you have tons of memory/swap
  you can just use "-j" without a number). Feel free to experiment
with this one.
To fragment Documentation/smp.txt, ale miałem efekt o jakim pisałem.
Teraz ustawiłem j=2xCPU i narazie jest dobrze. :)

--
pzdr
Stacho Pal