BCM5701 & Wake-On-Lan (help!!)

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Czw, 15 Mar 2007, 22:46:26 CET

Witam

Nie miała baba kłopotu więc sobie kupiła nową sieciówkę (3c996b-t).
Generalnie wszystko chodzi cacy tylko w WOL nie mogę sobie poradzić.
Skonfigurowałem sieciówke odpowiednim programikiem i sprzęt generalnie
działa. To znaczy jeśli włączę kompa i wyłączę go z powrotem bez
zabootowania to potem mogę go odpalić przez sieć. Jeśli natomiast
zapuszczę PLD (Ac athlon w miarę świeże) to po złożeniu systemu nie palą
się kontrolki na karcie. Oznacza to, że wol został programowo wyłączony.
I do tej pory się wszystko zgadza. Sterownik tg3 jest tak napisany, że
ma defaultowo to wyłączyć. Użytkownik powinien to włączyć przy pomocy
"ethtool -s ethX wol g". Niestety u mnie to nie pomaga. Czy ktoś miał
taki problem? Tak przy okazji karta przyznaje się, że jest na chipie:
Broadcom Corporation NetXtreme BCM5701 Gigabit Ethernet (rev 15)

Za wszelkie porady z góry dziękuje.

--