[ot] thunderbird problem

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 16 Mar 2007, 20:46:30 CET

On Fri, Mar 16, 2007 at 05:27:39PM +0100, Rafał Cygnarowski wrote:
> Co prawda nie korzystam z thunderbirda, ale... Czy costam.eml ma poprawnie
> zapisany załącznik?

W sensie ?

Mail przysłany z skądś -> działa
ten sam mail zapisany jako costam.eml działa tylko na windowsowym
thunderze, linuxowy czy z tar.gz(strona .pl) czy rpm z ac ni działa.

Co do pytania to jeszcze zrobiłem test:
mail -> Maildir/new/plik_costam zapisałem do costam1.eml
i ma to samo co lub prawie to samo co  plik zapisany z graficznego
czytnika, czyli opis nagłówków do załącznika jest ok.

Z strace nie mam nic sensownego oprócz:
10025 read(9, "//@line 41 \"/home/users/builder/"..., 4096) = 4096

ale to nie ma znaczenia: czytaj w strace nie widze nic zadnego
zdażenia które by zapisało ze klkam na cos.jpg, nic, amba.

eh...
abram

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org