[ot] thunderbird problem

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Sob, 17 Mar 2007, 10:21:57 CET

> Zastanawialem się czy problem nie jest z zapisem i może po prostu w ogóle tego
> załącznika nie zapisał do pliku, ale piszesz, że po windowsianym sobie radzi
> z tym samym plikiem, więc to nie to.

Problem jest w tym że jak klikam na załączniku to mogę go _tylko_
zapisać a nei mogę go _otworzyc_ domyślnym programem opisanym w mailcap.

Tzn spodziewałbym się tej samej funkcjonalności jak w przypadku:
sciągam pocztę -> mail -> nowe okno -> klikam po załącznikach
w przypadku gdy mail otowieram z pliku.eml :-)

eh.

dzis nie mam czasu na to ale coś jest niehalo chyba w plikach jar. które
są w tar.gz lub rpm, coś się poprostu nie wykonuje.

strace logi:
http://abram.eu.org/TH/1.txt
http://abram.eu.org/TH/2.txt

mail testowy http://abram.eu.org/TH/xxx.eml

:-)

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org