VPN

Strażak tomek.krakowian w gmail.com
Pon, 19 Mar 2007, 14:33:42 CET

> w sumie hałtu już dawno przeze mnie zrobione było i nawet na listę
> przysłane. wystarczy archiwum przejrzeć
> pozdr
> lipek

czy chodzi ci o to HOW-TO http://pld.linux.edu.pl/ppp-over-ssh-HOWTO.txt

P.S. Z tego co zauważyłem jest wiele rzeczy już porobionych ale ciężko do
nich się dostać - przeważnie google wyrzyca tylko wyniki dla Debiana jeśli
zapodajemy jakiś problem a dodanie  słowa PLD odsyła do głównej
dokumentacji projektu która nie jest w stanie częśto poprowadzic krok po
kroku - a to jak dla mnie jest na razie jednym z głównych elementów
odstraszajacych od PLD - co z tego że PLD jest szybkie jak się je już
skonfiguruje jeśli sama konfiguracja jest niejednokrotnie trudna i zawiła
dla początkującego a przekopywanie się przez tony dokumentacji i
przeglądanie manuali prze 3 dni nie należy do przyjemności a przy innych
obowiązkach cześto zniechęca skutecznie - po co się bawić i poznawac
zawiłości cześto bardzo dokładnie w PLD jeśli pod Debiana mamy kawę na
ławę.

Bardzo wiele rzezcy można uzyskać na liście ale z tego co też zauważyłem
wielu subskrybentów to już doświadczeni wyjadacze i pytanie jak
skonfigurować VPN pod PLD konczy się skierowaniem do google - czy można w
jakis sposób przeszukiwać całą listę ze wszystkich lat bo znacznie to
pomogło by w rozwiązywaniu wielu problemów ???????