[Ac] KDevelop Designer crash

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 20 Mar 2007, 11:41:39 CET

Dnia wtorek, 20 marca 2007, Daniel Mróz napisał:
[...]
> U mnie sie czasami wywraca przy przetwarzaniu wiadomości. Coś jest nie
> halo z bibliotekami KDE, bo qtdesigner działa bez zająknięcia.

Jeśli masz na myśli to, że czasami np. się zawiesza przy kasowaniu maila
albo przenoszeniu go do innego foldera, to potwierdzę, że u mnie też się to
zdarza. Ale bardzo rzadko i nieregularnie (nigdy nie jestem w stanie
powtórzyć takiego zachowania jako "test case"). Dodatkowo występuje to od
dość dawna (już nie pamiętam od której wersji).