exim-greylist-af.spec - Czy ktos to uruchomil ?

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Śro, 21 Mar 2007, 12:56:20 CET

Dnia środa, 21 marca 2007 11:48, Robert 'dzeus' Graużenis napisał:

> Akurat tego nie uruchamiałem ale mam wdrożone:
> http://www.exim.org/eximwiki/FastGrayListMiniTutorial
> Działa bardzo dobrze.

Tak, to widziałem, jednak ja chciałem zrobić by ogólnie exim korzystał z
jednego serwera MySQL, a do greylisting z innego. Jedynym takim rozwiązaniem
wydaje się ten exim-greylist-af, chociaż jak się już dostatecznie wqrwie to
zrobię że userzy będą w MySQL, a greylist w PostgreSQL  i będę miał to co
chcę ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł