"usówacz" spamu

Grzegorz Szymański waveruh w o2.pl
Sob, 24 Mar 2007, 01:47:42 CET

Witam!!!
	Pewnie nie raz problem był poruszany na forum odnośnie problemów
związanych ze spamem. Chciałbym poznać wasze opinie. Co najlepiej nadaje
się do filtrowania spamu. Nie chodzi mi o to, zeby poczta trafiała do
odbiorcy z nagłówkiem SPAM, lecz zeby spam był od razu usuwany a do
odbiorcy trafiała czysta poczta. Na serwerze zainstalowanego mam postfixa.

Mam też inny problem tej samej natury. Otóż niektórzy userzy łączą się z
serwerem spoza sieci wewnętrznej i rozsyłają spam (na 10000% cos
złapali). Jak filtrować poczte wychodzącą? W sieci lokalnej daje sobie
rade, bo od razu ide pod wskazany komputer i badam co sie stało (w 100%
to jest jakis robak albo trojan).

Dzieki
   Grzegorz Szymański
     waveruh w o2.pl