problemy z czym? kernelem? sprzetem?

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Sob, 24 Mar 2007, 12:14:54 CET

Artur Flinta napisał(a):

> Jak chcesz wykluczyć sprzęt to odpal sobie na pojedynczym RAID0 ze
> wszystkich dysków z ext3 albo xfs. Ja przynajmniej mam zaufanie do tych
> systemów plikowych podczas ciężkich operacji dyskowych, reiser jakoś do
> mnie nie przemawia.

znalazłem ze był taki babol w kernelach do 2.6.18
potem niby juz miało byc ok, a mam tak na 2.6.20 :)

ale mam inne pytanie
xfsa się trochę boje ze względu na konsekwencje ewentualnego padu prądu..

ext3 zrobiłbym na filesystem systemu, logów

a jaki system plików na kesz squida?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel