[th] instrukcja instalacji

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Sob, 24 Mar 2007, 22:19:26 CET

Witam,
dzis chcialem zabrac sie po raz pierwszy za instalacje TH
w chroocie.

(th oznacza
[source]
name = th
type = pndir
path = ftp://ftp.pld-linux.org/dists/th/PLD/i686/RPMS/
)

Oto co mi wyplul poldek (wczesniejszy rpm --initdb):

# poldek --sn=th --root=/mnt/drugi/
[...]
poldek:/th> install bash-3.2.003-1
[...]
błąd: glibc-misc-2.5-2: nie znaleziono wymaganego
błąd: glibc-2.5-2: nie znaleziono wymaganego uname(release) >= 2.6.12
[...]
błąd: 2 niespełnione zależności

Ten pierwszy pakiet znalazlem w repo AC,
czy zatem mam instalowac ze zrodel 'polaczonych'?
(Chcialem uzyc tylko zrodla TH)

Natomiast nie bardzo wiem co z drugim - to jakas wirtualna zaleznosc?

Czy jest jakas ogolna instrukcja instalacji TH?
(Kiedys byl bardzo dobry howto instalacji z RescueCD i nadal sie na nim
opieram)

Na doc.pld-linux.org nie widze wzmianki.
Przegladnalem forum - znalazlem
http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=2172
ale tam nie mieli tego problemu.

--