PLD Rescue i reiserfs

cserf w o2.pl cserf w o2.pl
Pon, 26 Mar 2007, 00:36:59 CEST

>Dla 2.6.20 najprawdopodobniej istnieje, jeszcze nie zidentyfikowany,
>choć podejrzany jest właśnie reiserfs, błąd dla architektur SMP
>powodujący zwiechę systemu pod dużym obciążeniem. Widziałem opis
>problemu na lkml oraz podobne wyglądające zgłoszenie użytkownika PLD.

witam
taki błąd to ja miałem ( może nadal będę miał) na SMP i to nie tylko na
reiserze ale i na ext3, stymże duże obciążenie jest tu wartością
względną - zasysałem 2 pliki z dysku i zapisywałem na niego 2 pliki -
wszystko po sieci z prędkością 2-3Mb/s symetrycznie. Trzask-prask i
zwiecha. Potem restart i znowu zwiecha przy takim "obciążeniu".

czy wiele stratę przechodzą przy 2 procach na zwykły kernel?

--
pozdrawiam
Rafał Błażejowski