PLD Rescue i reiserfs

cserf w o2.pl cserf w o2.pl
Pon, 26 Mar 2007, 04:54:35 CEST

Użytkownik Artur Flinta napisał:

>A co to za sieciówka? Może to jej problem?
>
>Artur

tu trafiłes w 8139too, ale o 2:00 zainstalowałem SMP 2.6.16 - zwis po 5
minutach - bez żadnych testów.restart i znowu zwis.
o 3 zmieniłem kernel na zwykły - co prawda mnie to nie urządza, bo mam 2
proce, ale system pracuje bez szwanku.
w wakacje kupiłem sobie ibm'a netfinity z 2 procami, z dyskami SCSI,
cały czas miałem problem ze zwiechami, nie mówiąc o niemożności
zrobienia RAID1... ehh. (chroot)
poobseruję ten kernel 2.6.16

--
pozdrawiam