suspend2 i drukarka

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 26 Mar 2007, 10:20:46 CEST

Dnia niedziela, 25 marca 2007, Tomasz Grobelny napisał:
> Czy działa komuś poprawnie drukarka na porcie równoległym po obudzeniu
> systemu? U mnie przy próbie echo -en "\f">/dev/lp0 w dmesgu pojawia się
> coś w stylu "DMA: timed out". Oczywiście ta sama komenda przed uśpieniem
> działa ok. Wyładowanie modułów parport, parport_pc i lp oraz zatrzymanie
> CUPSa przed uśpieniem nie pomaga. Płyta główna to GA-M55plus-S3G. Z góry
> dziękuję za odpowiedzi,

Podłączę się chociaż nie w 100% na temat.
Nie masz problemu z usypianiem kompa gdy sporo pamięci jest zajętej? U mnie
po jakimś czasie przy próbie uśpienia kswapd nie wyrabia się w zadanym
czasie ze zwolnieniem pamięci i suspend zostaje przerwany. Nie mam pojęcia,
jak wydłużyć timeout (dałbym nawet minutę, co powinno w 100% wystarczyć).
Ale gdzie się to robi?