PLD Rescue i reiserfs

cserf w o2.pl cserf w o2.pl
Pon, 26 Mar 2007, 15:04:04 CEST

Użytkownik Artur Flinta napisał:

>Zamień procesory miejscami w socketach, może ten z drugiego gniazda jest
>uwalony? A może samo gniazdo? Jakie to są CPU?

>Jak rozumiem to wszystko ta tym IBMie się rozgrywa?
>
>Artur

ibm netfinity 5100, proce 2x1000MHz Coppermine, oryginalnie były 733MHz,
ale na stronie IBMa doszliśmy, że można było podmienić.
Tak w ogóle to kupiłem 2 x ibm, na początku ktoś mi wcisnął z
uszkodzonym VRMem na płycie i komp zwisał bez żadnych obciążeń. Potem
kupiłem drugi - niby sprawny, podmieniłem proce z tego starego ale też
zwieszał.
dzięki za porady, ciężko będzie z podmianą bo system już pracuje jako
serwer w sieci. Zastanawiam się po prostu czy nie zrobić jakiegoś
składaka intela a tamto wszystko sprzedać i mieć święty spokój, a nie
szukać gdzie IBM zrobił "babola" ;)

--
pozdrawiam
Rafał Błażejowski